poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Maroko

(19.4. - 9.5.2004)

Datum Zpráva
18.4. 19.30 hod. - Tak jsme po dvanácti hodinách jízdy dojeli do Francie k Lionu. Leje jak z konve, tak snad se to do rána vybere. Zítra vyrážíme v 6.30 hod., čeká nás 1150 km do Španělska k moři. Tam čeká devátá posádka Perry a Jerry, která vybere místo na tábor na břehu u moře. Zdar Náča

19.4. 19.30 hod. - Tak jsme dojeli do Španělska na poloostrov u Denie. Máme za sebou 1170 km. Je slunečno a táboříme přímo u moře. Zítra ráno vyrážíme směr Gibraltar. Zdar Náča
20.4. 18 hod. - Tak jsme po téměř 3000 km ujetých z Prahy dojeli na Gibraltar. Teď sedíme v PABU a pijeme Guinnese. Zítra ráno na trajekt a hurá do Afriky. Zdar Náča
21.4. 11 hod. - Právě vjíždíme na Africký kontinent ! Ještě poslední doplnění zásob v bezcelní zóně, pak hranice a směr Fes. Zdar Náča
21.4. 22 hod. evropského času a 20 hod. marockého času - Před půl hodinou jsme dojeli do Fesu. Teď jdeme společně na pravou marockou večeři. Zítra nás čeká prohlídka středověké medíny. Zdar Náča

22.4. 20 hod. - Právě sedíme společně v kempu ve středověké pevnosti v Mekneš a rozebíráme zážitky z medíny ve Fesu. Zítra dopoledne prohlídka města a pak do Atlasu. Zdar Náča

23.4. 18 hod. - Za hodinu zapadne slunce a my táboříme v cedrovém háji ve výšce 1830 m. Už máme i nanošené dřevo na táborák, večer bude pěkná kosa. Je to tu paráda, už chybí jen aby přišli Makakové. Zdar Náča

24.4. 18 hod. - Tak jsme právě dojeli do kempu Blue Meski. Sedíme pod palmami a je 28°C. Dnes jsme přejeli Střední Atlas a před námi je Saharská plošina. Zítra jedeme podle itineráře Rallye Paris Dakar. Zdar Náča

25.4. 19 hod. - Dnes jsme absolvovali RZ PARIS DAKAR v délce 160 km. Její zdolání nám hlavně ke konci dalo zabrat, ke slovu přišly i sand plechy. Jeli jsme to téměř osm hodin. Byla to paráda, za celý den jsme nikoho nepotkali - prostě jen my a poušť. Pouze několik kočovných berberů. Přijali jsme jejich pozvání a poseděli u Berber Tea. Teď sedíme pod stometrovou dunou v kempu u Hasana. Zdar Náča

26.4. 20 hod. - Tak jsme právě všichni povečeřeli pod berberským stanem a probíráme zážitky z ježdění na dunách. Byl to pro všechny zážitek, na který se nezapomíná. Nejdříve nácvik jízdy na dunách, pak jízda po dunách do oázy ukryté uprostřed "písečného moře" pod 100 m vysokou dunou. Ke slovu postupně přišly lopaty, sand plechy a na konec i naviják ! Cesta zpět nám dala zabrat ještě víc, neboť jsme museli jet proti větru. Nakonec to všichni zvládli. Zdar Náča

27.4. 13 hod. - Písečná bouře nám přerušila ježdění po dunách a museli jsme se vrátit do kempu. Teď jedeme do Erfoundu dotankovat, zítra vyrážíme na 4 dny do pouště. Když najdeme internetovou kavárnu, pošleme fotoreportáž. Zdar Náča

28.4. 8.30 hod. - Za hodinu vyrážíme, pojedeme dva dny pouští směrem na západ, nebude tam signál, tak se s infem odmlčíme. Až dojedeme k signálu, podám info. Zdar Náča

29.4. 14 hod. - Včerejsí cesta pouští podél Alžírských hranic nám dala zabrat, foukal silný protější vítr a místy nám písek úplně zavál cestu. Tábořili jsme volně v poušti, ale byla to pohoda jen do té chvíle, než přišla písečná bouře. Na to, že máme v autech pískoviště, jsme si už všichni zvykli, ale že máme písek i ..., prostě všude, nám zatím trochu vadí. Jak to tak bývá, bouře nás stmelila "v jednoho muže". Společně jsme seděli pod plachtou a zpívali za zvuku kytary. Náčelník

1.5. 13 hod. - Tak jsme právě zdolali severozápadní cíp Sahary. Dalo nám to zabrat, včera jsme se několikrát vyprošťovali, místy byl písek jemný jak mouka. Mnohdy se musel udělat vláček a podložit zapadlíky sand plechy. Do toho se opravovaly tři vozy, ale vše jsme zvládli. Teď jsme na asfaltu a míříme na Tatu. Zdar Náča

1.5. 19.30 hod. - Právě jsme dorazili do Taty, po cestě odešla Pavlovi na Jeepu vodní pumpa, naštěstí mám tažnou tyč, a tak se vezl Jeep na tyči za Borkovým Géčkem devadesátkou s větrem o závod. Z ambasády už nám přislíbili pomoc s obstaráním náhradních dílů. Zdar Náča

3.5. 12 hod. - My jsme teď na pobřeží Atlantiku a čekáme na odliv, abychom mohli přejet 37 km po plážích Blanche, které jsou při přílivu zaplaveny. Včera odpoledne totálně "umřel" Jeep - vodní pumpa. Do Agadiru ho odtáhl stařičký vyprošťovací Defender. Teď čeká v servisu, kde "nemakaj", protože je svátek Mohameda. Bohužel tam nemají ani ND, a tak začíná shánění. Zdar Náča

4.5. 17 hod. - Dnes jsme definitivně skončili s terénem, teď už nás čeká jen trasa po asfaltu - Essauira, Marakeš, Ceuta a evropské dálnice. Jeep už je odtažený v servisu v Casablance, tak ho snad dají do pořádku. Od celé party offrouďáků posílá všem co čtou naše info pozdrav Náča

5.5. 19 hod. - Tak teď sedí naše parta v Marakéši na náměstí "mrtvých", obklopeni zaklínači hadů, věštci a břišními tanečnicemi a pojídáme kebab. Zdar Náča

6.5. 18 hod. - Tak jsme v 17 hod. dorazili na hranice. Odbavení proběhlo za hodinu v pohodě. Teď už jen nakoupit v bezcelní zóně CEUTY. Pak na trajekt a hurá na Evropský kontinent. Potom 3 dny po dálnicích a jsme doma. Zdar Náča
9.5. 11.30 hod. - Tak jsme právě přejeli hranice a jsme všichni doma v Čechách. Tedy až na posádku Jeepu, která čeká v Casablance na opravu. Do dvou dnů zde najdete fotoreportáž a ve čtvrtek od 18 hod. na klubovně se těšte na živé vyprávění našich zážitků - věřte, že jich bylo dost. Zdar Náčelník